گوشت
خرگوش در
ایران به دلیل مسایل مذهبی مصرفی ندارد و حدوداً بین سالهای ۱۳۴۶ تا ۱۳۶۰ بخاطر موهای آن خرگوشی به نام خرگوش انقوره تولید میشد و به صورت صنعتی
پرورش داده میشد و به صورت فله به کشور ترکیه صادر میشد. از سال ۱۳۶۰ به بعد حدوداً کلیه مزارع تعطیل شد؛ و پرورش به صورت پراکنده در ایران صورت میگرفت در سال ۱۳۸۷ آقای بهروز نصیری پدر علوم پرورش حیوانات خاص مقالهای مفصل و جامع به نام پرورش خرگوش دو منظوره در مجله دام کشت صنعت به چاپ رساند که باعث به وجود آمدن مزارعی کوچکی در ایران گردید و این صنعت در حال گسترش در ایران میباشد. پایان مطالب درباره خرگوش.
درباره حیوان خانگی:گربه، آنتومی گربه...
ما را در سایت درباره حیوان خانگی:گربه، آنتومی گربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 20:13